youtube

Przypomnienie dot. naboru wniosków o udzielenie pożyczki dla mikroprzedsiębiorców

Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie przypomina
o prowadzonym w trybie ciągłym naborze wniosków 
w sprawie udzielania ze środków Funduszu Pracy pożyczki dla mikroprzedsiębiorców
na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej - art. 15 zzd.

Kto może otrzymać pożyczkę z Funduszu Pracy?

Z pożyczki mogą skorzystać mikroprzedsiębiorcy, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (tj. przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:

  1. zatrudniał średniorocznie mniej niż 10 pracowników oraz
  2. osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 2 milionów euro lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 2 milionów euro),

którzy prowadzili działalność gospodarczą przed dniem 1 marca 2020 r. w celu pokrycia bieżących kosztów prowadzenia tej działalności.
O pożyczkę mogą ubiegać się także mikroprzedsiębiorcy, którzy nie zatrudniają i nigdy nie zatrudniali pracowników.
 

UWAGA !!!

W PRZYPADKU  SKŁADANIA WNIOSKU O UDZIELENIE POŻYCZKI 
DLA MIKROPRZEDSIĘBIORCY
KOMPLET DOKUMENTÓW MUSI ZAWIERAĆ:


W PRZYPADKU SKŁADANIA DOKUMENTÓW W FORMIE ELEKTRONICZNEJ – NALEŻY:
1)  w sposób kompletny uzupełnić wszystkie puste pola wniosku o udzielenie pożyczki 
(w części A, B, C, D)
oraz załączyć:

2)  jeden uzupełniony formularz COVID 19 pomoc publiczna zał. nr 1 do wniosku (formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19)
3)  jeden egzemplarz umowy wraz z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych oraz
nieuzupełnionym wzorem wniosku o umorzenie pożyczki

4)  kopia pełnomocnictwa (w sytuacji, gdy wniosek składa pełnomocnik)
 

UWAGA! * Wniosek wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami stanowi integralną całość,
która musi zostać opatrzona wspólnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub podpisem zaufanym
.

Nieuzupełnione i niepodpisane dokumenty znacznie wydłużą proces wypłacania pożyczki !!!
 


W PRZYPADKU SKŁADANIA DOKUMENTÓW  POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB ZA POŚREDNICTWEM PUNKTU PODAWCZEGO URZĘDU PRACY (usytuowanego przy wejściu do Starostwa Powiatowego od strony wejścia do Wydziału Komunikacji)   –  NALEŻY WÓWCZAS DOŁĄCZYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
1)  jeden egzemplarz kompletnie uzupełnionego i podpisanego wniosku o udzielenie pożyczki 
składającego się z: CZĘŚĆI  A, B, C, D )
2)   jeden uzupełniony i podpisany formularz COVID 19 pomoc publiczna zał. nr 1 do wniosku (formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19)
3)   dwa podpisane egzemplarze umowy wraz z podpisaną klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych oraz nieuzupełnionym, oparafowanym wzorem wniosku o umorzenie pożyczki
4)   kopia pełnomocnictwa 
(w sytuacji, gdy wniosek składa pełnomocnik)


UWAGA! * Wszystkie dokumenty muszą zostać opieczętowane oraz opatrzone własnoręcznym podpisem wnioskodawcy.
Nieuzupełnione i niepodpisane dokumenty znacznie wydłużą proces wypłacania pożyczki !!!

                                                                                                                                                                                         

 

 

Dokumenty do pobrania:
PUP - pożyczki dla mikroprzedsiębiorców

  • Fundusze Europejskie
  • BIP
  • eBOI
  • RADA
  • pomoc prawna
  • kolejkowanie

  • Geoportal powiatu
  • Środki finansowe z budżetu państwa
  • Telewizja Wielkopolska
  • Galerie zdjęć
  • PTI